Heeeeeej, alla!!!!!!!!

Ja hej hej, hoppas ni har det bra, här e det änna full fart...

Har flyttat och det har blivit såååå fint, tack vare min underbara kompis, vad skulle man göra utan dom, inte vet jag, hade säkert klartat det själv, men det ju mycket roligare att gör det när man e två....

Ja, som sagt så har jag flyttat, det känns faktiskt så bra, kunde nog inte bli bättre måste jag säga, har ju varit lite upp och ner, men allt löser sig, var ganska förbannad när jag flyttade, då var jag inte rolig att tas med, hade den jäveln varit här då hade jag vet inte vad jag hade gjort, fy fan för att flytta, men jag e så glad att ni kom och hjälpte mig, tack tack...

Ja, annars e det mycket jobb, vänner och givtetvis Leah...

Ska även göra något kul i påsk som ska bli så kul, hahahahaha....
Se om jag kanske berättar senare.... Sjukt kul ska det bli i varje fall....

På torsdag ska jag göra en till tatuering ska bli sååååå kul, den kommer verkligen att bli fin, sen har jag en till som jag jätte gärna vill göra, får se när den blir av, men det lär jag inte vänta så länge med....

Sen e jag så stolt jag fixade den förbannade datan själv, eeeeeeeeee så nöjd, ja, klarar mig själv, det e ju så jävla skönt, men annars hade jag ju fått hjälp....

Har ni hört Madcon med Beggin, den e ju så jävla bra...

image171

Detta e förra lördagen, så trevligt vi hade, jag älskar verkligen denna maken, tack Marie, du e änna duktig, och för att du står ut med mig, petig, som f-an...

image172


Denna maken tycker jag oxå om, grönt..
Gjort själv, me like, mycket e nice, men inte för mycket....

Nej nu ska jag änna vara lite social med.....

Kram Hanna Ha det toppen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0