Ja, då e man här igen..

Vad skall man säga livet tar väldigt konstiga vändningar..
Ja, då vet jag att jag har blivit blåst igen, fy fan säger jag bara, man kan inte mer än att säga DRA ÅT HELVETE..
Hoppas du har det bra och du vet du vad du förtjänar henne, och hon förtjänar dig, ni e av samma skrot och korn..
Idioter e till för varann, e så jävla glad att jag slipper dig, visst har jag funderat på detta men nu har alla puzzel bitar fallit på plats, varför du gjorde som du gjorde, och du gjorde det med...

Annars e livet bara bra kanske, nej det funkar toppen..




Min nya frissa, har tagit bort allt hår på ena sidan...

Föränding igen..

Ha det toppen alla där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0