Japp....

Here i am...
I dag e det lördag, ja då var det dax snart att träffa en gammal kär kompis, ska bli så roligt vi har inte träffats på drygt ett år, skall bli så roligt, skratta kommer jag att göra....

Ja, det e bara bra med mig, börjar att må bättre från all skit som har hänt mig, och det e så skönt....
Det e tur att man har vänner runt mig måste jag säga...

Annars har det hänt ganska mycket och mycket roligt, men det e tyvärr inget jag kan dela med mig, men senare kanske, man vet aldrig... Men så glad för din skull...

Jobbet går bra måste jag säga jätte roligt med alla våra nya produkter, super fina... Vill ha alla känns det som nu...

Sen i morgon skall jag jobba extra, undra hur det ska gå till, men det lär ju bara att härda ut, ska man ha roligt får man ju lida lite dagen efter om ni förstår vad jag menar, men det e det värt säger jag i dag, men det lär jag inte säga i morgon kan jag lova....

Hoppas ni alla där ute får en härlig kväll..
Det skall jag har i varje fall...

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: vanja

Hej vännen!!!
Men jösses vad tråkigt! Vilken chock jag fick nu när jag råkade ramla in här... Men underbart att du ändå orkar, du är en stark tjej Hanna! Tråkigt för honom att han inte insåg vad han hade.
Vore kul att höras någon dag. Du får gärna komma hem till mig o hälsa på mig o Oscar!

Hoppas du saknar mig lite också...;-) Hälsa alla glada tjejer (o Mattias) från mig.

puss o kram v

2008-02-13 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0