Ja, nu var det dax igen....

Ja, vad ska man säga IDIOT, fattar mig inte på det andra könet, men det e väl inte meningen att jag ska göra det, har ju ingen tur någonsin, med den här skiten, nej jag e inte bitter.....

Nu när han e singel så trodde han på fullast allvar att jag skulle ta tebax en skit som han, skulle aldrig falla mig in, fy fan jag äcklas ju av honom, hårda ord men så e det, jag spyr av han....
Och sen kan jag tycka att, va fan duger man nu bara för han inte har någon...
Säger bara det jag e inte en idiot, eller dum i huvudet....
Men man kan ju nästan tro att han tror det, assssssssssss

Var bara tvungen att skriva av mig skiten...

Annars e det bara bra, flytten går av stapeln om någon dag, känns för jävla bra, ucsh vad jag svär, men det e som det är...
Ska bli så skönt att äntligen ha en fast punkt i mitt liv, nu e det inte kul, fy fan vad det ser ut här hemma, men det e tur att jag har mina vänner vad skulle jag göra utan er...

Ja, nu har jag gnällt färdigt för i dag....

Hoppas att ni har det bra...

Kramar H

Kommentarer
Postat av: Majsan

Svär på bara om det känns bättre...Ibland är det bara så najs att kunna kräka av sig både
det ena och det andra!!!
Och att killar var asssssssss det kunde jag berättat för dig för det var länge sedan jag kom på det...=)Sorry var bara tvungen att skriva det.
Härligt att flytten är på G så jag snart kan komma och hälsa på och dricka en massa vin med dig!!!Hoppas att allt kommer gå smidigt och att du kommer att trivas på det nya stället...
Hörs snart vännen......Kram,kram...

2008-02-27 @ 06:07:15
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0