Tatuering, gaddning...

Hallå ja, nu har jag gjort en ny tatooooo, den blev så fin..
Vad ska man säga den blev super fin, han e verkligen duktig på det han gör..

image173


image174


Blommorna ska vara lila, den kommer att bli jätte fin när den blir klar tror jag absolut..


Annars e livet toppen, har fått det så fint i det nya hemmet jag och Leah, vi har det helt enkelt super..
Jobbar som vanligt om inte lite till kan man säga, men det e ju jag i ett nötskal, men det e ju det jag tycker e roligt, men börjar lära mig att ta hand om mig själv och varva ner och det känns gör skönt..

Har hänt ganska mycket saker, både positiva och negativa, men det blir bara bättre och bättre..

Ja, har inte så mycket att tillägga, men jag skriver väl snart igen..

Hoppas ni har det toppen där ute..

Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0