Nina

Läste precis en sak på Ninas blogg, det var om hennes bästa kompis Kickan...
Usch vad livet tar konstiga vändningar dom e inte roliga, sen går det några år sen e det något som påminner än om dom hemska sakerna man varit med om, tyvärr e ju människa så att man stöter bort sådant, men så när man väl kommer ihåg det blir man väldigt tagen av det igen...

Jag känner igen mig i det du berättar, en kompis till mig, vars häst jag tog hand om, blev påkörd av en bil när hon cyklade hem från stranden i fbg på kvällen, han körde full, hon kommer aldrig att bli sig själv igen...
Han förstörde hela hennes liv, vad fick han för det lite böter inget annat, hon fick ett nytt liv, hon kommer aldrig att kunna gå, klippa sina naglar, gå på toan, ja, hon kommer aldrig att kunna röra sig igen som hon gjorde innan, och det som e så självklart för oss att kunna röra oss, men det e verkligen inte självklart för alla...

Så jag tycker man ska vara tacksam för det man har och att man tar hand om dom man älskar...

Ha det bra

Hanna

Kommentarer
Postat av: nina

Tack vänne :-)
Hur är det med dig? Flera veckor sedan jag såg dig :-(
Ska vi äta lunch någon dag? Hur jobbar du nästa vecka?
Kram kram

2007-09-19 @ 23:45:19
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0