God morgon...

I dag bär det av mot Falkenberg, sitta här och uggla e inget roligt...
Hade allra helst varit med dig och dina barn, men det e inte alltid lätt, men jag hoppas verkligen att det löser sig snart, hoppas att det blir en flytt för mig och Leah, vi får se vad som händer med dom jag har sökt.

Ja, ja, det e inget att hänga läpp för, även fast jag gör det.

Dom som sa att vädert skulle bli så fint, men var tog det vägen inte e det här i varje fall....

Ha det så bra så länge, skriv något kul....

Kram Beppo

Kommentarer
Postat av: jesse james

ja här skinner solen.men det e klart det här e ju ytterbyyyyyyyyyyyyyyyyyy motherfucker

2007-09-08 @ 10:37:31
Postat av: isen

soligt i umeå oxå :)

2007-09-08 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0