Fredag...

Nu e det fredag igen, älsklingen kom i går överraskade mig, du e för rolig du....

Leah kom hem i går, jätte härligt som vanligt, roligt att träffa henne, det e verkligen tomt när man inte har sitt barn, dela på en människa e inte lätt, det vet nog alla som har det som jag, skulle vilja ha henne jämt och ständigt, men det går ju inte, men men man får göra det bästa av situationen och det tycker jag att jag gör...
Skulle ha jobbat i dag men, Leah e sjuk hon har en härlig hosta, hon har säkert fått min, synd om henne, men hon har fått en hostmed. hoppas att den hjälper....

Har slutat röka i måndags, det går faktiskt inte så illa som jag trodde, men det var inte kul att sluta, men va f-n man kan ju dö, då kommer ni säkert att tänka att det kan man göra om man går över vägen oxå, men den chansen tar jag att gå över vägen, men dö för att man har rökt ihjäl sig vill jag inte behöver ju inte vara dum ihuvudet....

I morgon ska vi åka till Falkenberg, ska bli roligt tycker jag, mamma skulle ändå förrbi Göteborg så hon sa att hon kunde plocka upp oss, skönt vaddå bortskämnd...

I går när jag kom hit eller gick hit fick jag sådan ångest, vill verkligen inte bo här mer, polishelekoptern var precis ovanför mitt huvud och polisbilen jämte mig, nej jag har inte gjort något, men det e en sådan fruktansvärd kontrast mot landet, det eju där jag hör hemma, men jag söker och söker lägenhet, har sök 3 i dag får väl se hur det går, hoppas verkligen att jag och Leah kan flytta snart, och dra ner mina kostnader och börja att spara pengar till framtiden, för jag vill verkligen ha en framtid med dig älskling...
Och att Leah ska växa upp som jag och inte i betongen....

Jag vill bara det av allt och ta det förbannade körkortet, så mycket lättare allt blir, ja ja jag har än del att stå i fram över, tänk om man bara kunde vinna si så där 100.000 så hade det löst det mesta, men pengar e inte allt men man behöver dom ändå för det e ju så våran värld ser ut, ledsen att behöva säga det...

Hoppas att alla ni där ute får en trevlig fredag så hörs vi snart....

Majsan vad har du tagit vägen hoppas verkligen att du mår bra, saknar dig kompis...
Hoppas att vi hörs snart...

Nina vad kul att du tyckte om ditt armband, vill verkligen träffa dig snart...

Kram på er

Hanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Hallå vännen!
Allt bra med dig? Jag har inte svarat på ditt sms en men mötet gick bra. Alla papper är inte klara men en del. Det är lite rörigt der här men det kommer att bli bra. Kommer börja 1 okt med att jobba 50%. Snacka om mjukstart, skönt. Å så kommer jag gå upp till 100 % när vi har öppnat flera butiker. Dom har erbjudit mig ett annat jobb som jag skulle kunna kombinera 50% men jag har tackat nej till det. Det blev inte som jag hade tänkt från början men bra endå.
Å det är så härligt att få va lite ledig nu. Jag har tid att träffa dig mån eller ons nästa veckan om det passar dig?
Ha en underbar helg nu.
Kram kram

2007-09-07 @ 19:09:38
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0