Hur löser man det?????

Jag vet inte var jag ska börja någonstans, fick ett samtal från mitt ex i dag att han eventuellt ska flytta, och det e ju inte något åt samma håll som jag befinner mig i, eller kommer att befinna mig i, varför ska varje smäll vara så förbannat hård????
E så jävla as trött på allt,  han berättar för mig att det löser sig säkert, men
han kan inte ha alla hästar hemma där uppe, varför kan jag inte ha det lugnt i mitt liv i varje fall en månad???
Hur ska jag lösa detta????
Eller vi???
Hur?????
Varför????
E jag för snäll????
E jag dum i huvudet????
Var jag så jävla korkad????
Leah hur ska det bli med henne????
Två dagis????
Orka mer????
GE upp????
Gör som JAG vill????
Eller e jag bara helt enkelt för känslig och tar allt som så stora problem, eller jag ser allt med honom som så stora problem, men jag hur ska detta gå?????
Hur många chanser får en person????
E så jävla besviken på Detta????

Jo, han glömnde att hämta Leah i fredags, det e inte första ggn.

Hur ska man kunna lita på en sådan människa?????
Varför får idioter så många chanser????
Vad hade hänt om det var jag som hade glömt att hämta mitt barn?


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0