Äntligen så ska jag flytta.........



Kan man bli lyckligare?????????
Jag e nog den som e mest lycklig just nu eller varit det nu i några timmar, har nog inte riktigt förståt riktigt än, nu har han frågat om jag och Leah ska flytta till landet herre gud, mer jävla glad får man leta efter....
Hihihihhi, vad ska man säga nu e vi snart en stor familj och det känns så skönt att ha det tryggt för både mig och Leah, han e absolut den bästa människa jag har träffat, så himmla underbar, han vet precis hur jag funkar och det e så skönt, jag kan äntligen vara mig själv, behöver inte spela det där jobbiga spelet.
Duuuuuuuuuuuu e det bästa älskling...
Hahahahahahahaaaaaaaa
När jag tänker på det så sitter jag bara och ler, känslan e så fanastisk.
Jag ska äntligen få bo ihop med den jag älskar, hahahaha, skit kul...
Kommer att bli så bra, vad kan vara mer härligt???????
Vad jag tjatar, men men jag e så glad....

Hoppas ni har det bra där ute.

Ha det Hanna

Kommentarer
Postat av: isen

när flyttar du? :)

2007-10-30 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0