Vad ska jag och Leah göra i dag????

Ja, vad ska vi göra i dag hjärtat, jag hoppas det blir fint väder så kan vi gå ut enstund på e-m, på f-m ska vi nog ta och tvätta en stund och plocka undan lite som vanlig för att plocka fram e hon grym på....

Nu ska vi strax äta frukost, ska bli gött med kaffe och macka och fil, sen ska jag sluta igen i morgon har jag gett mig fan på för nu börjar det igen helvetes morgonarna, när jag hostar så mycket att jag nästa spyr....
Känns inget vidare faktiskt, men jag ska fixa detta.....

Sen en annan sak, jobbet ringde mig i går och sa att jag skulle ha jobbat i doftrummet, men jag har alltid pejling på allt så det kan bara inte stämma, eller så har jag gjort fel...
Skit samma dom klarae sig nog....
Men i och för sig så e jag ju oumbärlig, lite får jag ju skryta.....

Ha det fett alla.....


Mvh Hanna

Kommentarer
Postat av: isen

enligte smhi ska det vara 15 garader och sol i gbg på eftermiddagen. Det får man ju räkna som fint väder :D

2007-05-06 @ 10:54:57
Postat av: Beppo

Jaha, då får vi gå ut i e-m, för nu tvättar jag och Leah klipper nu och äter tom o jerry kakor....

2007-05-06 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0