Tack......

God morgon alla vad ni e söta för att ni har kommenterat, nu blir jag glad.....

Nu ska jag och Leah snart träffa Leahs farmor, roligt för henne, jag bryr mig faktiskt inte riktigt, jo det e klart jag gör, men det e inte alltid jag orkar lägga ner så mycket tid och energi på det som var förr, det e ju inte direkt att jag tillhör dom nu, och ska jag vara ärlig så e det j-vligt skönt att slippa.....

Det e en annan historia som tar ganska lång tid att berätta så det tar vi en annan dag.....

Sen vad ska vi göra sen vi ska äta sen ska fisen sova en stund sen ska vi gå till affären, handla lite....
Så ser vår fina dag ut i dag, men det behöver inte vara så mycket mer, bara Leah får vara ute och busa och så.....

Nej nu får jag plocka undan lite, hörs senare.....

Älskling ha det så hörs vi sen, puss puss....

Mvh Beppo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0