Sjuuuuuk....

Jag e dålig, fortfarande, trött och har lite ont i huvudet och i kroppen och tror jag har lite feber fortfarande....

F#####NNNNN..... Vill verkligen inte vara dålig, men även den bästa kan vara sjuk...
Hahahaha min humor e det inget fel på varje fall...
Den e lite slö, men annars toppen...

Nu när jag e dålig kan ni väl bli lite bättre på att kommentera tycker att ni har tappat det lite....
Jag försöker att kommentera när jag e inne på någon annnans sida..
Skärpning Tack...

Stefan vad skulle jag göra utan dig, det blev jätte fint med tavlorna i går tycker jag, kul att du tycker om min tavla (eller din nu). Sen blev det ju bra med allt annat oxå, tvätt, mat, säng....
Om du förstår vad jag menar...
Nu e du på jobbet, vill bara att du ska ha en bra dag på jobbet.....
Puss å kram
Hanna

Tll alla andra ha en toppen dag...

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0