Onsdag.

Deklarera i dag glöm inte det.....

Jobba ska jag göra i dag, har ganska mycket att göra i dag ska städa disken i dag, prata med Ann ang dagarna jag ska jobba extra, sen ringa Art Clinic ang mitt sjuk intyg, och ja sälja lite kanske....

I måndags var jag och Steffo och en kompis som heter Mattias ute och käkade och hade det jätte mysigt, blev lite väl mycket alkohol för min del, fick lite minnes luckor, har inte fått det på jätte länge men nu fick jag det igen, lite jobbigt hade ringt min kompis Kalle och det har jag inget minne av, så kommer jag väl få höra det ett tag på jobbet, jätte kul......
Igår tisdag gjorde jag och Steffo ingentig, vi åkte från mig vid tolv och sen åkte vi och handlade hamburgare och satte oss vid ett mysigt ställe och åt, gör mysigt som vanligt, sen bara det av till ett annat stället där vi handlade, vi åkte hem, (hem nu säger jag hem om hans hem), men jag trivs bättre där, vet inte varför men det gör jag han har det gör mysigt och fint me like your home darling...

Ja, i dag ska jag åka tåget till Steffo i dag, skönt det tar en kvart sen e man framme, det e helt sjukt hem till mig tar det 45 min och jag bor i gbg och han bor utanför och ändå tar det kortare tid..... SJUKT.

Sen har saknar jag Leah men jag ska ju träffa henne på fredag det ska bli mysigt att träffa busfröt igen.....


Nu måste jag sluta ska göra mig i ordning, för jobbet.

Ha det bra

Steffo hoppas du får en bra dag på jobbet, puss puss

MVH Beppo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Jag har faktiskt INTE glömt att deklarera... Men jag kunde inte göra via sms eftersom jag sålde min bostadsrätt förra året. Så det var ju massa extragrejer att fylla i =(
Kul att du haft det så mysigt när du var ledig. Kramis.

Syns i morgon!

2007-05-02 @ 21:05:38
URL: http://lisaspolare.blogg.se
Postat av: isen

Om du vill läsa min blogg så skulle jag ju kunna skaffa en blogg här och bara kopiera det jag skriver på lunar. Kom på det idag, jag måste erkänna att ibland är jag lite av ett geni :D
*kram*

2007-05-03 @ 18:14:20
Postat av: Beppo

Isen gör det hade varit roligt att se den....
Geni det vet jag därimot inte om du e, men kanske vem vet.....
kram

2007-05-03 @ 20:36:30
Postat av: Beppo

Nu e det torsdag och vi träffades en liten stund i dag du hade någon höjdare från stockholm där så då såg vi inte dig på hela dagen, men vi får prata mer i morgon....

Kramiz

2007-05-03 @ 20:38:31
Postat av: Nina

Hej vännen nu kan jag göra inlägg igen för nu är jag hemma, snyft. Det ska bli roligt att träffa dig och alla men hade absolut kunnat stanna 3 veckor till. Hälsa Steffo från mig.

Kram kram

2007-05-05 @ 05:37:16
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0