Nu sover hönan....

Nu sover Leah äntligen, så att jag kan städa lite och försöka ta mig samman och göra iordning mig själv oxå, ska gå ut sen, tror faktiskt att det blir bättre väder om man tittar ut så ser det ljusare ut....

Såååååååå skönt hatar att vara inne, det e så mysigt att gå ut och titta på alla idioter som bor här om kring den ena e banne med värre än den andra, och här bor jag som e så frisk, med min söta lilla tjej....

Kanske dax att flytta snart vem vet, var jag tar vägen, men vi får väl se vad framtiden har att erbjuda mig och henne....

Helt klart ska jag inte sätta mig i en lägenhet igen för jag e verkligen ingen lägenhets människa jag älskar att bara kunna öppna dörren och gå ut i villket skick du än e i, dricka kaffe på altanen eller i trädgården, eller bara se barnen nu har du bara ett barn Hanna så du kan säga barnet, ha roligt, vara fri göra vad man vill....

Måla om var du vill fixa så att man har det fint runt omkring sig, ha ett undrbart bardrum med allt vad det innebär, ett kök med en ö och mmmmmm, vad man kan göra på den....
Sovrummet ska vara varmt och mysigt levande ljus och jaaaaaaaa allt som hör till en stor säng........
I stora drag vill jag flytta, och ha det som alla önskar sig i varje fall jag en familj.....

Det e mitt måtto att vara en familj jag älskar verkligen det gör saker tillsammans som en familj gör, hade direkt ingen falmilj när jag var lite så det e gör viktigt för mig nu, skapa en, leva tillsammans med den dela allt..........

Ha det så länge...

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0