Nu sitter jag här igen....

Jag har verkligen inget liv, spenderar så j-vla mycket tid vid den här datorn som snart inte finns kvar, hur ska jag klara mig utan att blogga eller sitta och lyssna på musik eller ha den på så jag hör musiken i bakrunden, det suger fett...
Men jag ska klara det, får helt enkelt bita i det sura äpplet och vara dator lös ett tag tills, ja ......
Har aldrig tyckt att detta var kul innan men nu j-vlar när jag inte ska ha den kvar tycker jag att det e roligt....

Nu sover mitt barn igen hon e inte vaken länge jag som tänkte att vi skulle mysa, men ack nej då väljer hon att somna i soffan igen....
Nu sitter man här själv, och lyssnar på rockbaren, som jag har lärt mig av någon nämner inga namn...
Det e faktiskt ganska bra vissa låtar, men inte allt, men säg någon kanal som det bara e bra musik på...

Han med stor bokstav har varit här i dag med sina barn, var jäte mysigt, hoppas du tycker det oxå...
Tack så jätte mycket....
Tackar för att jag blir så glad när jag och Leah får vara en liten del av er, låter kanske konstigt men jag e verkligen glad för det, det betyder mycket för mig.
Det första Leah säger när ni har åkt, kommer dom tillbaka sen....
För mig e det super, men ni e ju väldigt lätta att ha att göra med aldrig några problem..
Ni e helt underbara... Och du e en super pappa...
Ska inte tjöta om det nu, men det vet du att jag tycker...

Ja, ja vad ska jag göra nu då jo, kanske städa Leahs rum, ser ut som ett bombnedslag.....

Ha det så länge, lyssna på rockbaren, era mohterfuckers....
Där av mitt namn Beppo....

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: isen

vad ska hända med din dator?

2007-05-19 @ 20:10:30
Postat av: Beppo

C ska ta den så nu kommer jag inte ha någon...

2007-05-19 @ 20:19:01
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: isen

men så kan du ju inte ha det :P hm vi får komma på något man borde väll kunna hitta en billig någonstans?

2007-05-19 @ 23:55:42
Postat av: Beppo

Ja, vi får väl se vad som händer.... Tack för att du bryr dig...

2007-05-20 @ 09:26:03
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0