Nu igen....

Leah sitter på gilvet och klipper och målar, vad gör hon då jo hon målar på sin nya klänning och säger till mig det gör inget....
Jo det gör det Leah då blir hon arg på mig och går, det e så här jag har det varje dag, det e så härligt att det e så, vem har hon fått sin vilja i från, jag tror att det e från mig.....

Ja, ja det e tur att jag har tvättmaskin....

Hej så länge nu ska jag ta vara på vädret och allt annat....

Puss på dig älskling nu har jag tagit bort dig.....
Ha en bra dag på jobbet, vi hörs sen...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag skippade mitt möte idag...Vaknade med en kanonhuvudvärk,antagligen på grund av för lite sömn....Så nu sitter jag här och äter skall snart fixa til mig och iväg och fixa oresent!Något försalg???=)

2007-05-09 @ 13:40:06
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Var det en bröllops present?, En upplevelse kanske?
Det beror ju lite på vad dom tycker om att göra!!!
:)

2007-05-09 @ 14:20:05
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0