Nu har jag varit i stan....

Jag och min vän har varit i stan Mattias heter han, han började på mitt jobb för ett tag sen, vi fann varan ganska fort, härligt med en skön bög på jobbet, ta nu inte illa upp där ute, men han e det....

Vi var och köpte en elgrill på classe, den var eller den e gör fin....
Ska inviga den på Stefans balkong i dag, så gött nu äntligen får  Hanna grilla som hon har tjötat i evigheter, ska bli så gött....
Hoppas att min andra hälft tycker samma, jag kanske har tvingat honom till detta, men man kan faktiskt säga nej....
Herre gud nu har jag snöat in på det oxå, har nog druckit för mycket kaffe i dag och ätit för lite....
Men men sån e jag....


Sen e jag så trött på min så kallade Pappa eller vad ska jag kalla honom, Skulle bli förändring men blev det de, nej ingen alls, han e lika liten för mig fortfarande.....
Jaja, vad ska jag göra, vet inte. Tror jag skiter i det, det e hans förlust, men då får han hålla sig borta oxå för alltid, inte komma och gå som han vill bara för att han tycker att det e okej.....
Nog om det, men jag fattar inte det....
Kommer aldrig att förstå mig på han och hans beslut ang. mig......

Ha en bra dag nu ska jag städa lite.....

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Tack....men nu måste jag slita mig ifrån bloggen...Bara ett inlägg till sne pyser jag till disken...=)

2007-05-10 @ 15:41:30
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Kram Kram ha en toppen dag....

2007-05-10 @ 15:58:32
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Majsan

Ja men visst är dte sjukt attman kan bli så beroedne av en j****a blogg...=)Men kul är dte...=)

2007-05-10 @ 16:02:51
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Eller hur helt sjuk, till och med när man inte e hemma så håller jag på, hemskt, men så roligt....

:)hanna

2007-05-10 @ 18:17:02
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: isen

Lycka till med grillningen hoppas att ni slipper regn :D

2007-05-10 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0