Nu e får det vara nog!!!!!

Om jag nu e snäll mot mitt ex., varför kan man aldrig få något tillbaka e så j-vla trött på att få skit från honom och att han inte vet något och allt vad det nu e..
Kan man inte ta ansvar för det man gör eller vad e det för fel...

Förra tor. lämnde jag lite kläder till honom som var Leahs eller e Leahs det e inga problem, men jag kan inte köpa nya kläder varje ggn jag får henne tillbaka..

Förstår om ni inte förstår detta men det e ganska jobbigt att alltid ha en disskution med sitt ex., jag tror säkert att det finns ex. som aldrig har disskutioner, men nu har jag det, jag försöker verkligen att bara ha det på en dräglig nivå, men det e inte alltid lätt, men en som inte lyssnar utan bara tycker att man skäller, men vad f-n hade du fattat vad man säger så hade det ju inte varit något problem, jag fattar ju vad du menar, motherfucker....

Tur att man kan skriva av sig här, spy ut allt skit så slipper man ringa någon och spy ut all sin galla...

Jag måste få det ur mitt system, för jag pallar inte med den här skiten längre, vad f-n ska man göra e det någon som har ett förslag?
AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGG på mig själv för att jag alltid e för snäll, säger aldrig nej, men f-n Leah e det bästa jag har så, men Hanna, Hanna, Hanna han kanske måste lära sig att det går inte alltid att komma till dig när han behöver något, han får köpa själv, jävel han tjänar för fan mer än vad jag gör, och det e ju hans dotter.l

Neeeeeeej nu får jag sluta vara arg, för det e inte likt mig...
Alltså att skriva om det, men men...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Bra att du ej är less på mitt gnäll för dte lär koma mer....
Mår halvkass idag och har försovit mig så jag ej han till polisen idag.Och tro inteman kan ringa dom,nejdå!!!Telefontid mndag och tidag för hittegods...Dra åt skogen....
Skall sura lite till nu innan jag går till systemet!
Ja tänk vad en sångtext kan göra med hjärnan på en inte klokt...
Ha ne kanon dag...Kram

2007-05-18 @ 13:07:45
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0