Nu e det fredag...

Fredag och jag e fortfarande sjuk....
Vad e detta, i natt tror jag att jag svättats så myvket så att när jag vaknade stod håret åt alla håll och kanter, ja en syn för sig själv...

Jag fick min stjärna i går tillbaka från sin pappa villken härlig känsla, tycker så mycket om henne hon e så underbar, hon har blivit så stor så fort...
Hon fyller år snart vad ska man ge henne?
Leksaker har hon så att det bilr över....
Tänkte köpa en ny bilbarnstol till henne, men den tycker nog inte hon e så rolig men det e bra att ha...
Sen får ni gärna ge mig tips, vore trevligt...
Tack!!!!

Sen kom Stefan till mig igår, vad gjorde vi ingenting, han hade tappat sin digetalkamera, men jag tror att den ligger nåonstans antingen här eller hos dig eller i Johans bil, hoppas att vi hittar den älskling..
I dag får Stefan sina barn, så nu blir det en lång v. av tomhet, men det fixar du Hanna, den som väntar på något gott väntar alltid för länge, men du e verkligen värd att vänta på.
Hoppas du får en bra dag på jobbet, och att du får tänka på något annat än din kamera..
Puss puss

Till alla andra ni får ha en trevlig fredag, om jag inte skriver senare så ha det bäst..

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Jocke

Kram på dig! Hoppas du kryar på dig snart!

2007-05-18 @ 09:35:24
URL: http://punchout.blogg.se
Postat av: Beppo

Hoppas du får en trevlig helg och att du hade det bra i går...
Kram

2007-05-18 @ 09:49:15
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0