Man kan alltid hoppas att det blir bra väder.

Vad gör man inte för sina barn.....

Jag försöker att göra allt för Leah, men en sak tycker jag e gör jobbigt som jag har kommit på nu....
För att vi har delad vårdnad av Leah så känns det extra viktigt att det ska var roligt och att vi inte ska hålla på att bråka hela tiden, (Hela tiden menar jag inte för det gör vi inte, men onödigt tjafs).
Vill ju att hon ska ha det bra, men Hanna det har hon, man måste ju säga till om det e något som inte får göras eller annat.
Men jag tror att det e mer jag som känner att det ska vara toppen för att jag inte känna att det e jobbigt att inte ha henne jämt, saknar ju henne när hon inte e med mig, jätte mycket......

Nu sitter Leah och klipper med sin sax på golvet och det e jätte kul tycker hon, hela hennes kropps bevittnar detta, munnen e det som e bäst, hon klipper med munnen, hahahahaha
image32
Nej nu måste jag sluta ska ta hand om tvätten.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad söt hon är!
Hoppas ni haft en jättemysig helg tillsammans!
Nu ska jag ut till landet till mina föräldrar och sola och skriva ett skolarbete.

Stor kram till er båda!

Kram Lisa

2007-05-06 @ 11:14:06
Postat av: Beppo

Jo, vi har haften en toppen helg faktiskt, utan massa onödigt tjafs, så härligt.....
Hoppas du har haft en bra helg....
Ha en trevlig sön

Kram kram Hanna

2007-05-06 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0