Kort på min Mattias...

image93
Mattias in action...
image94
Han e så fin i sin kostym.....

Kommentarer
Postat av: Majsan

Tyvärr så har jag ju inga barn som upptar min tid.Hade gärna haft det men det är nog något jag fårlära mig att leva utan....=(Träningen ja just för tillfället är dte mycket träning,men dte är för att jag har tid till det....förrr tränade jag inte alls
så mycket!!!
Kram

2007-05-29 @ 17:50:10
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Majsan, du kommer visst att få barn en dag det kan jag lova dig eller lova kanske jag inte kan, men än e det verkligen inte försent, du kommer att hitta den rätta..
Han kanske till och med finns på gymet, vem vet eller när du e ute och går...
Jag tro verkligen att det kommer att lösa sig för dig, du kommer att bli en super mamma det lilla jag vet om dig, det känns så i varje fall.
Kram :)

2007-05-29 @ 18:12:52
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0