Ja...

Livet för mig ska tydligen inte vara lätt...

Ångesten e ett faktum, mår inte direkt jätte bra nu, kanske vissa får allt och andra får inget, fy f-n säger jag bara...

Skäll får jag nästan varje dag av en viss person som jag inte orkar med mer snart vet inte hur jag ska tackla honom, men jag har ju gjort det i några år nu, men nu blir det bara väärre och värre med allt varför?????

E helt slut för det, men han mår väl bra av det inte vet jag...

Men en sak vet jag att jag gör det inte det tar för j-vla mycket energi av mig, och ja jag ska inte ta åt mig men det gör jag, och så blir allt annat oxå lidande tyvärr....

Skit samma...

Håll ut Hanna det löser sig på ett eller annat vänster du e starkare än så att någon ska få trycka ner dig.

Det e Leahs pappa jag pratar om....

Mvh en Deppig Hanna

Kommentarer
Postat av: vanja

Nu har jag suttit vid din blogg i drygt 1 timme...
Stumpan... inte va ledsen. Det finns många som tycker om dig, jättemycket. Det kommer säkert att lösa sig och du ÄR verkligen stark! Så det så!
Stor varm kjaaam

2007-05-21 @ 19:56:46
Postat av: Beppo

Tack för fina orden till mig, men det e inte alltid lätt att vara den Hanna jag alltid e, nu fäller jag en liten trå, för allt som e just nu, men ja jag fixar detta....
Stor kram tillbaka...

2007-05-21 @ 20:01:39
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Kitty

Var stark! Men samtidigt ska du inte behöva ta en massa skit! Det ska ingen!
Jätte fina kort på dig och Leah! /Kitty

2007-05-22 @ 05:11:22
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beppo

Kitty: Nej det ska jag inte eller någon ta skit, men inte alltid lätt, men jag fixar det..
Ska vara stark..
Roligt att du tyckte att korten var fina, hon e en toppen tjej...
:)

2007-05-22 @ 19:52:55
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0