I dag..

I dag ska Leah till sin dagmamma, jag ska göra massor..
Ska träffa Mattias och vi ska till stan och jag ska handla en elgrill till oss alltså till mig och Stefan, sen ska jag försöka få med mig den hem, men innan dess ska jag till systemet oxå, ni förstår jag får ju inte bära så Mattias får ta ett tungt lass....
Vi ska fika där i mellan och kanske vet inte riktigt, men Vanja ska ringa så hon ska nog oxå följa med och fika, mysigt...
Borde städa hemma oxå, men jag ska ju inte vara hemma i kväll, c kommer hämtar min fia i dag, och så tar jag Leah från nästa tor istället för nästa fre. c och hans nya skulle resa bort så det passade utmärkt tyckte han....

Ja, ja nu ska börja göra iordning för att gå till lokalen med Leah det lär ju ta sin lilla tid tyvärr....
Ha det så bra så länge...

Bepppo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0