Helgen...

I fredags så gjorde jag inte så mycket satt på balkongen och drack vin själv, men jag pratade med Nina i några timmar, hon skulle ha varit hos mig, men på jobbet blev hon så ledsen att hon gick hem...
Tråkigt när ens vänner inte mår bra, men nu e det mycket bättre..
Nej jag e inte någon alko, men jag tycker att det e gött att ta ett glas lite då och då...
Brukar inte vara själv, så det händetr inte så ofta...

Lördagen var det bara att gå till jobbet var lite trött på allt, men kom till jobbet då blev det mycket bättre, sen för den delen var det någon som ringde mig klockan 06.40, vem kan det vara mer än min älskling, han e rolig han...
Ja, men det e sådan han e gillar att jävlas lite...
Sen gick jag inte upp förrän klockan 08.30, gjorde iordning mig, sen bar det av till jobbet..

Var en rolig dag på jobbet hade mycket att göra som vanligt när det e löning, då ska alla göra av med sina pengar direkt, hahahaha..
Men det gör ju inte oss något men men..

Sen ringde min gubbe och frågade vad vi skulle hitta på och då sa jag att vet inte...

Jag skulle åka tåget till han, och det gick inte förrän en timme efter jag hade slutat så jag tog med mig Nina och gick till hotellet vid centralen och dracken öl och hon drack vin, satt där och babblade en timme, alltid lika mysigt..
Tack Nina för att du orkar med mig....

Sen skulle Nina i väg, hon följde med mig till tåget, vi kramades hej då...

Jag hade pratat med han för ca 30 min sedan när jag satte mig på tåget då undrade han vad vi skulle göra, och jag visste fortfarande inte, men att vi kunde prata om det när jag kom till honom, han e så söt, lite rastlös i själen...
hahahaha...
Jag kom innan för dörren, Hallllå Beppo, standar kommentaren....
Jag öppnade en öl sen så ringde han en kompis som bodde ute i ingen stanns...
Han skulle ha grill fest eller hade det...
Så då åkte vi dit, jätte trevligt, jag träffade en jätte gammal kompis där, så roligt jag trodde jag skulle vara själv där, men det blev jätte roligt...
Åkte hem vid 03.00, jag som skulle jobba dagen efter, men det gick så bra så lite trött men men....

Söndagen jobbade sen så föreslog Nina att hon kunde köra mig till min man, sååå snäll du e, självklart tackade jag ja, i bil färden så pratade vi om gammla minnen eller Nina mest, hahahaha, fick mig några hejdlösa garv där på vägen så att jag glömnde att visa henne vägen så att vi fick vända och köra tillbaka och lite sådant...
Ja det var toppen, när vi kom fram så var det kaffe klart, tack älskling...
Vi satt och tjötade lite sen körde Nina mig till den lokala pizzan, sen åkte hon och handlade och jag satt där som en sköldpadda och väntade på pizzan, ja sen var det bara att knalla hem...
Ja, jag kallar hans hem, hem...
Men jag älskar verkligen hans hem, mmmmmm
Han har det så fint det e verkligen toppen att vara där I Love it.....

Nej nu måste jag sluta, men min helg har varit toppen.. Tack älskling för att du tog med mig i lördags, puss puss...

Nina tack för i fredags, du e super....

Kram på er alla andra...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Låter som en najs helg...=)
Jag är jättenöjd med mina inköp...=)Skall äta nu sen skruva ihop skohyllan...Så man kan få lite ordning!!!=)

2007-05-29 @ 17:53:24
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Ja, det var en trevlig helg,lycka till med skruvningen, kram

2007-05-29 @ 18:19:24
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Nina

Du är också super :)

2007-05-30 @ 00:39:16
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0