Hej hej...

I går var man en hurtbulle, var ute och gick milen, med Stefan, det var äna ganska jobbigt det var ju inte direkt att vi gick långsamt, snabb rask takt...
Var gör jobbigt i början, men efter 1 h när man hade kommit in i helvetet då var det bara att pinna på....
Kändes super...

Och i dag e jag sjuk, ont i halsen och förkyld, och det kliar runt ögonen, f.....n inte roligt att inte må bra, jag som högst sällan e dålig....
Hoppas det blir bra snart eller tills på onsdag så jag kan jobba igen...

Ska bara gå och lägga mig sen och inte göra något ta det väldigt lugnt Leah kommer ju hem på torsdag så jag vill inte var dålig då, pratade med c i dag och han sa att Leah hade värsta hostan så jag får väl se vad som händer här i v.

Jobbade i går det var väldigt lugnt, inte roligt, men men kanske inte så konstigt folk har kanske inga pengar inte vet jag...
Det e ju mitt i månaden, men jag och mina arbetskollegor får vår lön i morgon, det e faktiskt väldigt skönt....

Nu ska jag gå och lägga mig en stund så kanske vi hörs i morgon, ha det bäst..

Korten på mina söta arbetskamrater kommer inte att komma förräns på fredag då alla är där...

Mvh Beppo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0