Har varit en tråkig dag...

Har inte hänt något speciellt i dag, tråkigt som F-n...
Men det kan ju inte hända roliga saker varje dag....

Jaaaaa, snart ska jag och Leah åka med hennes farfar till vårsoarén, där dom ska sjunga Leah ska vara blåsippa, ska bli roligt i varje fall, det börjar klockan 18.00, men vi ska vara där klockan 17.40....

I mogon börjar jag att jobba igen, ska bli roligt...
Hoppas det blir något att göra...

Nu lyssnar jag på den där låten som är för en reklam för SAAB, den e så bra tycker jag det tycker Leah oxå hon står här och diggar hahahaha...

Hoppas du har haft en bra dag på jobbet, älskling...
Puss Puss
Vi hörs senare...

Till alla andra ha det toppen...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Tack för dina fina ord....=)
Den 16 juni skall jag till läkaren...
Resten av dagen blev kanonbra!!!!=)
Kram

2007-05-24 @ 20:52:17
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Vad härligt att höra, bra att du snart ska till läkaren...
Kramiz Hanna

2007-05-24 @ 22:04:32
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0