Har jobbat idag...

Gick så bra att jobba i dag, så kul verkligen det har sina höjdpunkter....

Börjar visst bli lite dragen nu, men det e skönt att behöva tänka...

Nej jag e inte alko, men tro vad ni vill har haft mycket i huvudet i dag....

Vad ska man säga, har inte en aning, men men i morgon e det jobba igen och jag vi får väl se om det går lika bra som i dag, för fy f-n vad det gick bra i dag...

Sen saknar jag dig jätte mycket, verkligen jätte mycket....
Förlåt, förlåt, förlåt...

Ska nog inte dricka så mycket mer för jag börjar snart att böla själv, jävligt moget Hanna....
Ja, vad f-n e det så du känner så ja, gör det då....


Ha en bra kväll alla.....

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Beppo

Jag menar att inte behöva tänka....

2007-05-25 @ 20:53:57
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: veronika

tröttnar du på din kille kan jag alltid ta han.det kanske inte gör dig nåt.

2007-05-25 @ 20:59:07
Postat av: Beppo

Veronika: Skulle inte tro det då skulle jag vara lika dum som hans ex att tröttna på något så fint det gör man inte....
Så sorry, det kan du glömma...
Mvh Beppo

2007-05-25 @ 21:56:34
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0