Han

Han e ljus hårig, men för tillfället har han rakat sig, (så sexig höll på att dö), vet inte riktigt hur lång han e men  längre än mig och jag e 1.72, så han e väl medel, tycker jag, muskler som jag inte vet vad, och nu kommer han tänka att det har han inte men , men jag tycker det e grymt snyggt och ha något att ta i, blir ju kär varje ggn jag ser honom även fast det e bara på kort, han e förbannat snygg i mina ögon.

Tatueringar har han oxå  finns det något sexigare än det, på rätt kille och det e verkligen rätt på han, sen har han is blå ögon, tycker jag att dom e i varje fall, sådana som tränger igenom en och man vill bara ha mer och mer....

Sen ska vi inte prata om hans händer och armar, ta på dom utan att känna något då e man ju dum i huvudet.....
Han e helt enkelt perfekt....

Vad det något mer du ville veta så får du inte det, det behåller jag för mig själv.....

Älskling jag menar det verkligen sexigare får man leta efter, saknar dig....
Puss puss....

Beppo

Kommentarer
Postat av: stina

okej förlåt om jag har tjötat.kommer att fortsätta kolla på din sida.den e verkligen bra och jag hoppas att andra som är inne kommenterar nåt för du gör ett bra jobb...mvh stina

2007-05-06 @ 18:27:32
Postat av: Beppo

Men nu vet du, blev lite jobbigt, du får gärna kommentera.... Tack så mycket för att du uppskattar det jag skriver...

Mvh Hanna

2007-05-06 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0