Halllllllå....

Har haft en morgon som jag vet inte vad.......

Jävlaaaaaaaa helvete, e så trött på morgonen eller snarare sur, har inget morgon humör alls...

Leah började med att stå och kasta kläder överallt och att inte kunna få upp ena ögat stackarn har väl fått en inflammation i ögat, har väl ett samband med att hon e förkyld......
Var man tvungen att bända upp det stackars ögat, men det gick efter många om och men, sen blev jag as förbannad på henne hon blev blöt efter att jag hade baddat hennes öga, så då lyfte jag henne fel så nu har jag as ont igen efter min operation så nu e det färdigt lyft....

Jävla skit, det som kändes så bra och så gör jag så, e det nädvändigt.....

Får hoppas att det läker igen, men det e inte öppet i varje fall....
Huvudsaken...

Kram kram

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0