Fint väder igen..

Härligt då kanske det inte blir dåligt hela v., men man vet ju aldrig, vad vet man igentligen, vad vet ni vad vet man om livet i allmänhet?????

Ja, jag ska väl inte fördjupa mig i det, blir jag väl ett psycko, men Hanna det e du ju redan fattar du inte det, alla säger det ju, nej inte alla, men jag bjuder gärna på det.....

Vad skulle man göra utan lite sköj, livet e för j-vla kort för att inte ha sköj och leva nu och här, men man kan göra det på olika sätt....

Jag e som jag e, tänk om jag skulle vara en tråkmåns som inte bjuder på lite skoj, nej nu börjar jag igen.....

En kompis till mig smsade och frågade varför jag inte hade berättat att jag hade en blogg, men nu kanske du förstår varför....
Pratar ganska mycket känslor för jag e inte så duktig på det i praktiken, men jag tycker att göra det så här e super bra för mig....

Ha det fett nu ska jag göra mat till mig och Leah.......

Puss puss darling....

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: martina

hej hej väldigt cool blogg du har.har du inga bilder på dig och din kille.han verkar ju vara helt otrolig.keep up the good work mvh martina.

2007-05-07 @ 18:06:25
Postat av: Beppo

Hej Martina tack så mycket, nej tyvärr han vill inte att jag lägger ut bilder på honom, han e helt enkelt den underbaraste....
Mvh Beppo

2007-05-07 @ 18:35:46
Postat av: Majsan

Vad bra att du tittade tillbaka hos mig så jag kunde hitta dig...=)

2007-05-07 @ 18:52:00
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Ja, nu vet du var jag finns....:)

2007-05-07 @ 18:53:33
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0