En annan sjuk kommentar av en kund....

Min arbetskollega hade en asiat som kund och hon frågade om hon ville ha hjälp
- Hej kan jag hjälpa dig med något?
Asiaten-Jaaaa, jag skulle vilja ha en pruttkläm.
Min kollega tittar lite konstigt på oss omkring och ställer frågan igen och får samma svar
-Pruttkläm för ansiktet...
Nu kan min kollega inte hålla sig längre utan säger att hon får vänta tills den tjejen som har hand om det märket kommer tillbaka, så hon kan hjälpa henne..
Sen brister min söta kollega ut i ett hysteriskt skratt.....

Nu kommer hon som har hand om märket och då kommer asiatiska kvinnan tillbaka.-
-Hej jag vill ha en pruttkläm!!!
-Ursäkta, men vad sa du att du ville ha???
-Pruttkläm!!!!
-Jaha du menar fuktkräm
Ja, fruktkläm, det har jag ju sagt hela tiden!!!!
-Fuktkräm menar du!!!!

Under tiden så står vi alla bakom sina diskar och kan inte hålla oss, herre gud vad det kan bli fel ibland mella alla bokstäver och sådant...
Men det e roligt att det blir fel ibland.....

Hahhaha

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah fan vad roligt!!! Stackars asiaten:P

2007-05-15 @ 11:00:41
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Beppo

Ja, helt sjuk, men det e synd om dom ibland faktiskt...

2007-05-15 @ 13:09:12
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Beppo

Ja, la till dig i min kontaklista hoppas det e okej för dig...
Mvh Hanna

2007-05-15 @ 13:12:52
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: isen

haha asiater är roliga :D

2007-05-15 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0