Japp....

Nu e det torsdag ännu en dag till samligen, e fortfarande förkyld......
Leah har varit hos sin dagmamma i dag dom har varit på lokalen, där alla dagmammor träffas med alla barnen...
Barnen tycker alltid det e lika roligt, så nu kl.18.40 har hon somnat i soffan som aldrig händer i vanliga fall...
Härligt för mig..
I morgon ska Leah till sin pappa som kommer hem från Thailand i morgon, nu har Leah varit med mig i drygt tre veckor, har gått så smidigt med tanke på villket jobb jag har och hur det e öppet.......
jobbar ju i affär och det har öppet mellan 10.00 till 19.00 och barnomsorgen stänger senast kl. 18.00 så hur skall man vara ensammstånde och arbeta inom handel, det går inte om man inte har bra arbetsgivare..
Noooog om det tråkiga......

Skall jobba i morgon, ska bli jätte skönt att komma ut igen, känna pulsen lite, träffa sina goa arbetskamrater.

Skulle på tatuerings mässa i morgon men det blir nog på söndag i stället, ska göra min första tatuering i nästa vecka tror jag, kommer bli så nice......

Hoppas ni får en trevlig torsdag och helg....

Mvh Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0