Yes!!!

I am back....

Har inte haft någon ork att skriva har inte varit så motiverad för det, men i dag kan jag göra ett försök...

Veckan som har gått har varit toppen, jobbet har varit lite tråkigt men men, det kommer väl bättre dagar,  annars har det varit super, har varit med min älskling har varit så skönt som vanligt.. Han e toppen på alla sätt.
Leah fyllde år i går, jag var hemma hos mitt ex i går kändes jätte konstigt, men Leah var ju nöjd och det var ju huvudsaken, men när jag kom så var hon hos c nya tjej, Leah bara tittade på mig och ville inte följa med mig, det var en rätt konstig känsla men men, känner man sig lite ovälkommen eller vad....
Leah sa att jag vill vara med a, gå mamma...
Jag gick upp till c, och han var i full ggn att städa och så, sen ringer a till mig och säger att hon e kissenödig så jag får komma och hämta mitt barn, jag bara skrattar inombords igentligen, hon ringer till mig och inte till c!!!!!!
C har berättat att a e rädd för mig hahahaha, jag som e så snäll, men jag har ett tämprament som heter duga, men så länge hon e snäll mot Leah och hon mår bra så e det ingen fara...
Men rädd för mig jajaja....
I bland undrar jag vad jag ger för intryck igentligen...

Sen vid sju gick jag hem, vi bor ganska nära varann så det tog väl e kvart att gå hem...

I dag få jag Leah, ska bli så mysigt tycker jag, och i morgon kommer mamma och co. Vi ska äta tacos och tårta så jag har lite i att stå i i dag och i morgon, men det blir nog jätte trevligt, men så på vädret det ska ju regna i helgen så tråkigt....

Hoppas alla ni där ute har det bra så hörs vi säkert snart igen....

Förlåt att jag inte har varit här på ett tag men jag har inte tyckt det varit så roligt på senaste tiden...

Stor kram

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej hej!!!!!
Vad kul med ett inlägg!!!!!=)
Hoppas att födelsedagskalaset blir kanon för lilltjejen...Men ringa dig för att hon är kissnödig???Kunde hon inte lösa det problemet???=)
ha en kanonhelg vännen!!!!=)
Bamsekaram!!!!

2007-06-15 @ 09:28:41
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: isen

Förlåt att jag glömde och ringa och gratta leah igår! Mamma påminde mig i ons men kom ändå inte ihåg det, ska ta och bättra mig till nästa födelsedag.
kram is

2007-06-15 @ 10:06:55
Postat av: Beppo

Majsan:Ja, vad ska man säga, du vet ex nya tjejer och dylikt, man blir lite fundersam i bland...
Kalaset blev väl bra, men jag gick när alla kom orkade inte riktigt med det...
Men Leah blev glad så det var ju bra...
Hoppas du får en trevlig helg kompis :)
Kram kram

2007-06-16 @ 13:26:13
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Beppo

Isen: detgör inget det e tanken som räknas, du får ta igen det nästa år...
men vi syns ju på lördag..
Kramar Syrran

2007-06-16 @ 13:27:25
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0