Vad händer för e i midsommar??????

Jag och min gubbe vi dra till Falkenberg......

Så härligt träffa min bästa hög gravida kompis, hon ska ha barn om 6 veckor....
Det blir en han, dom har kollat...
Det e nog mer accepterat nu för tiden att kolla, men var det så för???
Jag kan bara relatera till mig själv, så länge mitt barn var friskt och inte hade några konstiga sjukdomar så var jag nöjd, men det e ju mycket lättare att kolla för då vet man ju vad man ska köpa....
Om det nu e viktigt...
Ja ja vi ska till dom det har blivit en tradition, så mysigt varje år...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: vanja

Det är överraskande, för det är just det alla frågar om; "Ska ni ta reda på vad det är för kön??" Vet inte än har jag sagt. Men endel jag pratat med blir nästan provocerade när jag sagt att vi kanske gör det... känsligt ämne tydligen...
Leah är verkligen jättesöt!
Glad midsommar vännen!!
/stor kram v

2007-06-20 @ 23:49:01
Postat av: Beppo

Vanja: jag tycker man har rätt att tycka och känna vad man vill vill man titta eller få veta gör det, det underlättarar ju på många olika sätt...
Tack hon brås ju på sin mamma..
Hhahahaha
Ha en super midsommar så hörs vi snart igen...
Kram kram / Hanna

2007-06-21 @ 07:36:23
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0