Today...

I dag bär det av till Falkenberg, syrran tar studenten i morgon ska bli så roligt...

Först ska jag till stan och handla lite saker, till syrran bland annat och hämta ett armban som en kompis till mig har fixat till lite grann, till min darling.
Sen ska jag på kurs i kväll, och sen bär det av til Falkenberg...

E inte hemma hos mamma förrän efter 21.00 någon ggn, men bättre sent än aldrig.
En annan sak jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig i morgon, tror att jag ska ha detta:


image111
image112
Svart kan man väl få ha en stund till....
I love black...

Nej nu ska jag gå och packa...

Ha det så länge alla...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: isen

man kan alltid ha svart. Blir det lika varm imorgon som idag tänker jag inte ha någon kofta eller jacka :D

2007-06-07 @ 16:44:49
Postat av: Beppo

Ja, det blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig...
Men det som jag hade på mig blev ju jätte bra...

2007-06-12 @ 12:31:48
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0