Onsdag.

Ja, vad ska man säga...

I dag ska Jag och Leah gå ut och Leah ska cykla på sin nya cykel, och jag ska försöka få lite färg medans hon cyklar och jag går efter..

Igår gjorde jag en sak som jag inte vet om man ska göra, men snäll som jag e så klart jag gjorde det..
Jag hjälpte mitt ex nya tjej, med lite produkter, jag köpte Decleor till henne på mitt jobb...
Jag frågade dom på jobbet om dom skulle göra det för sitt ex nya tjej och dom sa blankt NEJ, men då kommer vi till det som jag står för jag tror alltid att jag får något tillbaka för att jag e snäll, om jag så bara får en stjärna i himmeln, men jag tror mer påp att vara snäll än att vara elaka mot varann.
Känns lite konstigt men men...
Vad tycker ni, hon har dock hand om mitt barn och gör det bra, Leah e förtjust i henne..

Ja på jobbet i går gick det faktiskt ganska bra måste jag säga...
Och nu helt plötsligt så e jag ledig tills söndag, så skönt...

Och i morse fick jag leka elektriker, el uttaget för telefonen, hade gått sönder, sladdarna som strömmen går igenom och så att den får kontakt och jag får signal, hade helt enkelt hoppat ur..
Då var den en evig tur att man tror att man kan allt, och tro det eller ej, jag fixade det...
Jag har fått en skruvdragare av min älskling och den kom väl till pass i dag, sen kom dom fina global knivaran oxå till anv. var tvungen att skarva av en ny bit och jag hade ingen så där vad det nu heter, så jag fick skära så att jag kom in till ja ni vet vad jag menar...
Sen var det bara att sätta dit den igen och sen fixade det sig...
Och gissa om jag växte några centimeter...
Hahahahaha

Nu ska jag gå ut med Leah, men vi hörs väl sen...
Ha det toppen...

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: elektriken

elektriker fixar inte telefoner bara så du vet.

2007-06-20 @ 17:06:09
Postat av: Beppo

Nehe, okej, vad kallas det för då när man håller på med sådant om du nu e elektriker.....
Vem du nu än är....

2007-06-20 @ 17:17:12
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0