Lördag.

Nu e klockan snart 13.15, mamma och dom kommer snart då ska vi åka och handla, det blir tacos och mammas gubbe har gjort tårta på morgonen, härligt..
Han e super duktig på tårtor...
Leah hon ligger och sover fortfarande hon e la go, riktigt sju sovare, men då vaknade hon oxå klockan 06.30 så jag kan förstå att hon e lite trött efter e n lång vecka, med tidiga morgonar.
För när hon e hos c så får hon stiga upp klockan 05.00 för att dom ska hinna med allt.

Annars har jag städat och dukat fram till alla, ja det blir nog trevligt i dag..
Hoppas att Leah vaknar snart e så tråkigt att väcka henne hon har inte så bra temperament för det, men vem har det inte jag..

En fråga vad ska man göra på midsommar, det e ju amatörenas afton, e det någon som har några förslag????

Hoppas ni får en trevlig helg alla där ute...

Här i götet så börjar det snart att regna kan jag tänka mig...

Till dig älskling hoppas du får en bra dag, så hörs vi sen.. Puss det blev inget bada i dag va????

Till alla andra ha en toppen lördag..

Kramar Beppo

Kommentarer
Postat av: majsan

Hoppas att kalaset blev kanon för lillltjejen....Min helg harv arit bar fram tils igår...Nu mår jag inget bra alls!!!=(
Kramiz

2007-06-17 @ 06:26:21
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Jo, tack kalaste blev jätte bra...
Men vad e det som har hänt, det e så tråkigt när du inte mår bra...
Kramiz

2007-06-17 @ 09:29:48
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0