Leah till Liseberg...

image126

Leah ska till Liseberg i dag och hon fick ett nytt paraply i går och en ny keps så det var ju super bra när det kanske blir regn i dag..
Och så fick hon en telefon som man knappt ser så att hon kan ringa till mamma...
Den här åldern e så härlig tycker jag det e super kul...
Men det e ju härligt med vilja eller vad säger ni där ute???
För det har hon alla säger att hon har fått mitt humör men det kan ju inte stämma för jag har ju mitt kvar.. Hahahaha





Sen en annan sak som min kära dotter e pippi saker och allt vad det innebär...
Det var ju tur att det var pippi på paraplyet, men så fick hon en bok med pippi vad härligt med en passion för något, för det e verkligen en passion för min tjej, skulle någon komma med en annan bok klart hon skulle bli glad men jösses så glad man kan bli för en bok med den där röd håriga saken på.
Sen fick hon ett puzzel oxå och vad om inte pippi på det oxå plus alla andra som Astrid Lindgren har skrivit om, men det första hon ser och skriker ut e PIPPI...
Kan man bli besatt av Pippi????
Jag tror att Leah har blivit det, hon ska ha Pippi flätor varje dag inget annat varje dag en den andra lik...
Mamma jag vill ha Pippi flätor, och små ska dom vara, fråga mig inte vad små e för det vet inte jag!!!!!
Ja, hon e söt min lilla Pippi..
image129

Kommentarer
Postat av: isen

Söt hon är :D

2007-06-17 @ 20:13:40
Postat av: Beppo

Visst e hon lik sin mamma...

2007-06-21 @ 07:37:25
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0