Konstig eller???

Vad trött jag blir, nu e det dax att lämna Leah i dag då e hela den dagen förstörd skit jobbigt e det....

Sen e jag nog lite känslig för jag fick mig ett brytt på Leahs dagmamma, om jag säger till henne för en v. sen att jag och c ska bytta dag så menar jag tider och allt som det alltid har varit.
Nej, då får jag mig en kjänga av att hon har minsan amdra saker att göra och det var ingen som har sagt det till henne...
Jag började koka, och sa bara att Leah har fått en blåsa i munnen och att jag hämtar henne kl... som vanligt..
Sen när jag gick där ifrån så började jag att lipa, jätte moget...

Men det e väl för allt som har varit och att jag ska lämna hönan i dag så jävla jobbigt tycker jag att det e, jävla skit...
Alltså det e klart att man får gråta men  det e så här varje ggn jag lämnar henne nu för tiden...

Saknar dig så hjärtat...

Puss från mamma...

Kram till er alla andra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0