Ja, då var det dax att lämna Leah i dag..

Varför e det så varje ggn jag ska lämna henne, jo Hanna för att du vill ju ha henne varje dag alltid, j-vla as som har gjort så här mot mig, förstå mig rätt nu, JAG VILL ALDRIG HA TILLBAKA DET ASET...........
Men Leah vill jag ha hos mig alltid hon e ju mitt allt alltid, men F-N för dig att jag inte kan få det...

Dessa dagar när man inte ska få träffa sitt barn på en hel v. e gör jobbiga...
Alla säger till mig att jag ska ta vara på att vara själv och att ta hand om mig själv, men det e inte alltid lätt att göra det då e det tur att jag har hittat mannen i mitt liv för det e han verkligen.. (förlåt jag var bara tvungen)

Nu e hönan hos sin dagmamma hon e verkligen toppen, satt och pratade med henne en stund i dag och då känns faktiskt allt mycket bättre hon säger så mycket klokt...
Tack så jätte mycket....

I dag ska vi åka till fbg, det ska bli roligt, skönt att komma dit...

Annars e allt strålande faktiskt, livet kunde inte vara bättre... Och det e härligt att känna så eller vad säger ni där ute????
Om det e någon som vill svara, det e inte många som kommenterar längre e jag så tråkig, men det skiter jag i......

Ha det toppen så hörs vi snart...

Kram Beppo

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du det blir aldrig som man tänkt sig men det blir ganska bra endå.
Hade inte aset varit ett as så hade du ju inte träffat mannen i ditt liv.
Hoppas ni får det fett kul i Falkenberg nu.
Kram kram

2007-06-22 @ 00:36:18
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Kitty

Trevlig helg! /Kitty

2007-06-22 @ 11:39:57
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Majsan

Visst är dte hemskt!Så små skall inte behöva lida så på det viset!!!Kram

2007-06-28 @ 21:17:59
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0