Sjuk JÄVEL.....

Måste bara skriva av mig lite.....

Ta det hur ni vill, men sjuka jävlar finns det fan över allt...
Hur kunde jag, vet inte varför jag tänker på det nu, men det gör jag, e så jävla trött på folk som inte visar mig någon som helst respekt, trodde att det hade blivit bättre men ucsh vad fel jag hade....
Ljuger så att hästarna inte bara travar utan dom galopperar...
E så skönt att slippa idioter, eller idioten...

Vet att jag inte ska lägga ner någon energi på sådana men det e lite svårt att inte göra det ibland....

Vad det handlar om spelar ingen som helst roll, men e så trött på att bliu överkörd för att man ska vara snäll, ska sluta med det och bara köra mitt eget lopp, jag som trodde att man kom längre att vara snäll, men vad fick jag för det...
Jag har fått för mig att ge och ta e livets filosofi, men det gäller tydligen inte alla, utan den personen ska tydligen bara köra sitt, men detta ska jag leva med resten av mitt liv, eller så gör jag det inte....

Men det går över snart, blir bara förbannad för att jag verkligen försöker få det att fungera.....

Annars e det bra...

Hoppas att ni andra får en bra dag..

Mvh Beppo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0