Min syster yster har kommit in på sin skola....

Nu ska min lilla syster flytta, kul för dig att du kom in, och att din andra hälft oxå kom in det e ju super igentligen...
Men det  jag har alltid sagt du har något där uppe som många saknar...
Det kommer att gå jätte bra..
E så glad för din skull, men det e ju ganska tråkigt för vårann skull, men syrran när e det du flyttar???

Du hoppas det går bra på ditt jobb, e det roligt eller????

Ja, ja nu e det dax att ta hand om min hopper tossa här...

Ha det super så länge...

kram kram

Kommentarer
Postat av: carro

Jasså, har du hinnat nått annat bra puder? : )

2007-07-11 @ 21:08:38
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: isen

Tror vi flyttar upp v 34 :) Så det är inte jätte långt kvar.
Ska jobba över fyra dagar nästa vecka så att man kan tjäna lite mer pengar :) Höll på att somna när jag satt och monterade idag :P gick och la mig för sent igår nämligen.
Annars är det bra på jobbet, det är ganska lätt och vi har ca fyra pauser och en kaffe maskin som även har choklad :D mumsigt värre.
kram is

2007-07-11 @ 21:56:03
Postat av: Beppo

Jag använder, color clone foundation, plus ett pressat löst puder, det e absolut det bästa, och ha med sig läske papper från Shisedo istället för att bättra på under dagen med puder, men pudret och foudationen kommer från HR.
Då har jag nästa provat allt på marknaden.
:) Mvh Hanna

2007-07-11 @ 22:57:50
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Beppo

Syrran kul för dig, du får ju gå och lägga dig i tid...
Vi får väl ta och träffas innan du åker så jag får säga hej så länge..
kram syrran

2007-07-11 @ 23:05:47
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0