Måste bara säga det igen fy fan vad trött jag e på detta jävla väder....

Detta e ju inte roligt för fem öre, vad e vår sommar på väg?
Det e ju ingen sommar längre för den regnar ju bort... Det e verkligen inte roligt för Leah helle, för vi har puzzlat, lagt pärlplattor, lekt med lera, målat, sen bytter hon kläder stupp i kvarten, härligt..
Mamma dom var för långa, mamma dom var för korta, mamma jag vill inte ha den för den e röd jag vill ha rosa, och allt annat.
Leker med sina dockor bäddar ner dom sen blir hon förbannad för att hon inte får plats, mamma dockan tog all plats!!!!!

Har ni några ider vad man ska hitta på????

Mvh Beppo


Kommentarer
Postat av: nina

Åk hem till Falkenberg en sväng tycker jag. På tis tycker jag du fixar barnvakt så att du kan följa med ut och ta ett glas vin.
Å så på ons kan ni följa med mig på utflykt. Tänkte åka antingen till Särö eller till Hunnebo strand. En dags utflykt :) Vad säger du om det?
Om inte det passar kan ni ju baka bullar som jag kan få :)
Försök att gå ut lite trots att det regnar. Åk in till stan och gå upp i slottsskogen och titta på djuren. Det är gratis också, kanon.
Åk och bada på ett bad hus kanske. Eller jag vet låt Leah rida på ponny ridning, måste ju finnas någonstans i stan.
kramiz

2007-07-12 @ 19:08:09
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Majsan

Ja herre gud vad detta regn ställer till det...Tänk om dte var sol och varmt så man bara kund evar ute....Men icke....Hä får man snart paddla sig runt om man skall någonstans...Helt sjukt och jag är med så förbannat trött på vädert..Också,är nog trött på dte mesta i mitt liv just nu!!!
Ha ne kanonhelg vännen...Kramiz

2007-07-13 @ 09:43:01
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Majsan

Ja herre gud vad detta regn ställer till det...Tänk om dte var sol och varmt så man bara kund evar ute....Men icke....Hä får man snart paddla sig runt om man skall någonstans...Helt sjukt och jag är med så förbannat trött på vädert..Också,är nog trött på dte mesta i mitt liv just nu!!!
Ha ne kanonhelg vännen...Kramiz

2007-07-13 @ 09:43:28
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Majsan

Ja herre gud vad detta regn ställer till det...Tänk om dte var sol och varmt så man bara kund evar ute....Men icke....Hä får man snart paddla sig runt om man skall någonstans...Helt sjukt och jag är med så förbannat trött på vädert..Också,är nog trött på dte mesta i mitt liv just nu!!!
Ha ne kanonhelg vännen...Kramiz

2007-07-13 @ 09:45:27
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja herre gud vad detta regn ställer till det...Tänk om dte var sol och varmt så man bara kund evar ute....Men icke....Hä får man snart paddla sig runt om man skall någonstans...Helt sjukt och jag är med så förbannat trött på vädert..Också,är nog trött på dte mesta i mitt liv just nu!!!
Ha ne kanonhelg vännen...Kramiz

2007-07-13 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0