Måndag, första dagen på min sem, så härligt....

Ja då e det första dagen på min sem. fint väder e det inte jag som hade beställt det, men ja ja, det kommer väl....
Jag skulle flytta min kista i dag en sådan som man får när man gifter sig, nej jag har inte varit gift och lär väl aldrig bli det heller, men man ska väl aldrig säga aldrig.
I varje fall så får jag det förbannade locket på mina händer rätt över trodde att dom gick av banne mig, skrek så att Leah började gråta och sa att mamma jag blåser så går det över men fy f-n vad ont jag fick....
Tur att dom inte låg lite längre ut då hade dom nog gått av....

Nu börjar det nog snart att regna, så tråkigt....

Men men vi hörs snart igen....

Kramar till er alla...

Tack så jätte mycket det blev jätte fint älskling... Puss puss

Kram till er där ute..

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: vanja

Ajajaj!!! Ingen bra start på semestern... Har själv klämt fingrarna i en bildörr 2 (!) ggr, INTE skönt.... Första gången var jag ganska liten, det var vinter o jag hade vantar på mig, som tur var. För mamma försökte stänga dörren ett flertal ggr men då var som sagt mina små fingrar där.... blev så chockad att jag inte sa ett ljud ;-) Vad söööt Leah e som skulle blåsa! Hoppas du får ett fin dag imorgon, kram, kram

2007-07-09 @ 22:20:30
Postat av: Beppo

Ja, det gjorde gör ont, men nu e det bra igen, hoppas vi hörs snart kompis och att du har det ganska bra på jobbet utan mig....
Hahahahah
Inte dåligt självförtroende där...
Kram kram på dig Vanja

2007-07-11 @ 10:18:18
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0