Leah hon e verkligen toppen....

Hon slutade med napp i går tycker jag e gör bra toppen, vet inte hur det känns för henne men det går förvånansvärt bra måste jag säga....

Hade förväntat mig ett mycket mer helvete än vad jag har fått, men det var som någon sa det e bara att man inte ger efter, så att man ger dom den bara för att man inte orkar, men det ska jag inte göra...
Ska lyckas med detta, känns så bra att det e jag som gör det så har jag något att vara stolt över att jag har gjort det med henne....

E så stolt över henne, nästan inget pip alls, så skönt att det går så bra....

Måste säga att jag e lite stolt över mig själv oxå, inte ett enda utbrott...

image135


Kommentarer
Postat av: Majsan

Gud så skönt att det gick så enkelt...Och herre jösses vad hon är lik dig!!!=)

2007-07-11 @ 04:07:28
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beppo

Ja, det e så skönt att hon e så duktig...
Ja, dom säger att hon e lik mig...
:)

2007-07-11 @ 10:16:20
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0