Ja, vad ska man säga..

Kan det bli mycket bättre än vad det e nu, med mitt liv alltså, jag vet faktiskt inte...
Har inte mått så här bra på ja, jag vet inte vad, livet känns som det går åt rätt riktning, eller vad man nu säger eller hur man nu säger det....
Jag tjötar mycket om det, men det e verkligen så jag känner att det e verkligen toppen på alla sätt, och så har jag nog känt en eller två ggr i mitt liv...
Känslan av att må bra hade jag önskat många fler med mig....

Har lämnat Leah i dag till sin farfar och Ann faktiskt väldigt skönt så att man får lite egen tid med min älskling inte för att jag inte har varit med honom, men det e skönt att vara lite utan barn. Och det tror jag alla behöver mer eller mindre.

Sitter nu här i darlingens lägenhet och gör inte så mycket, han e nämligen och hjälper sin granne och lägger golv, han e så j-vla duktig, måste bara få skryta lite om han, han e verkligen duktig på allt han tar för sig, har inte träffat någon som kan så mycket om allt som han, (nu vet jag vad du tänker älskling, du behöver inte säga något för du e verligen super, och det vet du att jag tycker och många med mig delar den uppfattningen.) Vill bara berömma dig för allt, du e eller ditt hjärta säger verkligen allt vad en människa ska stå för.

Hoppas ni andra har det bra.

Älskling puss på dig.

Kram kram Beppo


Kommentarer
Postat av: Majsan

Tjata på vännen...det får man göra om man mår bra...Ja när man mår kass med skall jag be att få tala om!!!Tycker verkligen att vi borde ses.....Kramiz vännen.....

2007-07-28 @ 00:35:30
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0