Fredag i dag.

I dag vad händer då? Jag vet faktiskt inte, får väl se.
I morgon ska jag och Leah åka till Falkenberg, ska bli mysigt, men så e jag i valet och kvalet, om jag ska stanna tills nästa fredag eller om jag ska åka och lämna Leah på onsdag och sen åka tlllbaka på torsdag och stanna tills på lördag, det e ju rätt skönt att vara själv oxå med min.....

Måste bara säga än sak, jag håller med det e en ständig kamp mot dammet, det kom från ingen stannas det har inte med det att göra det jag skrev innan som ni säkert förstår.

Fick ett samtal nu som gjorde mig jätte glad, jag behöver inte oroa mig för Leah om det e det syndromet han har så e det ingen fara, men att han skulle gå tillbaka och få det utträtt så att det verkligen e det, detta hade ju inte med att göra. Var bara tvungen.

Åter tillbaka till det jag pratade om från början, jag gör nog så att jag åker och lämnar Leah på onsdag och så åker jag tillbaka, så får jag lite egen tid med min älskling.
Vi får väl se vad du tycker, men det känns som en bra ide.

Sen måste jag bara säga att jag e jätte glad för min nya dator den e gör fin även om det e någon som tycker att den e plastig, den e jätte fin.

Puss Puss på dig älskling.

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0