Fredag, den kan inte bli bättre....

Tack så jätte mycket för i dag, det var verkligen toppen, känns super....
Det handlar mycket om dig nu, men du får stå ut, det e verkligen härligt att känna så här som jag gör, allt känns som lättare, även om det e svårt på andra plan just nu, men du får en att liksom bara känna sig älskad på något sätt som jag inte har upplevt av någon annan tidigare, det e så härligt....

Jag vet att du inte vill att jag ska skriva men jag vill verkligen det.

Hoppas du får en trevlig kväll och att du får spela lite....

Stor puss till dig....



Kommentarer
Postat av: leo

varsågod men gör mig en tjänst och ät upp din mat nästa gång vi e på resturang.....tänk på alla som inte kan äta kyckling....

2007-07-13 @ 20:14:27
Postat av: Beppo

Jo, men visst, älskling. Du e la för go. Puss PUSS

2007-07-13 @ 20:42:38
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0