Flytta, vill jag göra nu....

Nu e jag så trött på att bo här så jag spyr på det oxå....
Man hinner ju tänka så mycket när man har semester eller sommarlov, e ganska jobbigt faktiskt, men det e väl inte så konstigt, hade det varit fint väder så hade jag nog inte funderat så mycket, eller så hade jag nog gjort det ändå, för huvudet går i 390 hela tiden....

Det e ju så när man inte vet, men jag vet vad jag vill men det e ju ganska svårt att genom förra det i min situation, tyvärr...
Vill ju helst av allt åt det hållet, men det lär väl inte hända inom dom närmaste...

Men vill man något så får man ju kämpa för det och det tänker jag göra, det ska gudarna veta, jag e inte den som ger upp i första taget, och det vet alla som känner mig..
Ge upp gör man inte man kämpar vidare tills man får det man vill eller om man måste kompromissa lite så går jag med på det oxå..

Ja, nu e jag så trött på detta nu!!!!

Men som jag sa innan skam den som ger sig, eller vad säger ni?????

Nu ska jag snart titta på bolli, i dag oxå...

Vet ni vad det ska bli fint väder på söndag, så nu har man något att se fram i mot..

Ha en trevlig kväll

Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ju läsa dig som en öppen bok vännen :)
För det kan inte va så att du pratar om att flytta ihop nu igen?
Du är en riktig par människa du Hanna gumman. Det är det enda du tänker på va där hemma på din semester i regnet.
Hoppas vi kan ses snart.
Massa kramar från lilla jag :)

2007-07-11 @ 21:21:37
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Beppo

Ja, du Nina du kanske kan läsa mig som en öppen bok, men nu e det så att flytta ihop, ja men inte just nu kanske, inte vet jag, men man hinner ju tänka lite när man sitter här i regnet och har så mycket att göra....Hihihihi
Men om man nu älskar någon som jag gör, så e det väl inte fel att ha lite framtids planer, Begär inte att vi ska flytta ihop i morgon, för det blir nog lite svårt, skämt och sido det e väl klart jag vill det i framtiden...
Hoppas du hade det bra på jobbet..
Hörs snart kram kram

2007-07-11 @ 23:03:43
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Nina

Men va då ni har ju varit tillsammans i ca 8 månader. Jag och Pelle flyttade ihop efter 6 månade men det är klart att det blir svårare om man har barn. Men du om du är trött på lägenheten kan du kanske flytta själv. Bara du och Leha. behöver kanske inte ha större en en tvåa någonstans mitt på stan så att det blir lättare att umgås med er. Plus att då gör du någonting på egen hand istället för att vänta på att "någon annan" ska ta tag i det. Du trivs ju inte där ute, eller?
Ta hand om er. Kram kram

2007-07-12 @ 19:00:06
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0